Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta

Stawki 2A, 00-193, Warszawa

  • NIP:5223015604
  • REGON:147224228
https://contactcenter.pl/
Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta

Opis firmy

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku oferuje szeroki wachlarz usług, tworząc wielojęzyczne call center dostosowane do potrzeb rynku polskiego i międzynarodowego. Firma specjalizuje się w obsłudze największych marek z różnych branż, takich jak finansowa, paliwowa czy IT, łącząc przeszło dwudziestoletnie doświadczenie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W ofercie Contact Center znajdują się usługi, takie jak wsparcie sprzedaży, badania marketingowe, doradztwo biznesowe oraz zarządzanie połączeniami przychodzącymi i obsługa reklamacji. Firma doskonale radzi sobie z obsługą złożonych projektów, wspierając swoich klientów w nawiązywaniu relacji z konsumentami na arenie międzynarodowej.

Dane firmy

Mapa dojazdu

Ostatnio dodane

Roundbyte sp. z o.o.

Wrocławska 12/2, 61-838, Poznań

  • NIP:9721222149
  • REGON:301602045

Atomscript sp. z o.o.

Karola Libelta 1A/2, 61-706, Poznań

  • NIP:7831727079
  • REGON:361611190

Profesjonalne Strony i Sklepy Internetowe - devselite.pl

Aleja płk. Władysława Beliny-Prażmowskiego 49a / 6, 31-514, Kraków

  • NIP:9452216306
  • REGON:369265860

Zakład Techniki Biurowej Biureks sp. z o.o. W Likwidacji

Fritsa Philipsa 8, 64-920, Piła

  • NIP:7642293183
  • REGON:572025280

businessday.pl

businessday.pl to kompleksowy katalog firm i baza przedsiębiorstw polskich, obejmujący kategorie takie jak handel, sztuka i gastronomia, szkoły i kursy, transport, logistyka i spedycja, opieka zdrowotna, przemysł i produkcja, fachowcy, finanse i ubezpieczenia, usługi marketingowe i IT, budownictwo, usługi turystyczne oraz wykonawstwo. Naszym celem jest ułatwienie użytkownikom znalezienia odpowiednich usługodawców oraz promowanie firm w internecie. Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania i filtrowania, użytkownicy mogą szybko znaleźć firmy spełniające ich specyficzne potrzeby, co wspiera rozwój lokalnych przedsiębiorstw i budowanie trwałych relacji biznesowych.